de J7 in Haarlem tegen Aurora/DKV
Zaterdag moest de J7 in Haarlem spelen tegen de combi van Aurora en DKV.
Thuis was er al ruim gewonnen. Hoe zou het in Haarlem zijn gegaan?
Zaterdag moest de J7 in Haarlem spelen tegen de combi van Aurora en DKV.
Thuis was er al ruim gewonnen. Hoe zou het in Haarlem zijn gegaan?
Over iets meer dan week staan de laatste wedstrijden voor de deur! En dat laten we niet zomaar aan ons voorbij gaan. Dit willen we met z’n alle leuk afsluiten. 🪩
De selectie zal na de wedstrijden zorgen voor een heerlijke avondmaaltijd 🍔🍻
Inschrijven kan via: https://www.sportingwest.com/aanmelden-eten-6-juni/
Geef je snel op! 😊
Zaterdag 16 mei moesten de J7 en de J6 in Haarlem spelen tegen Haarlem.
In het Hemelvaart weekend leek het of vooral de J6 een tekort aan spelers zou hebben.
Maar gelukkig konden ze elkaar helpen en stonden er toch 2 teams in het veld.
Beide teams konden kampioen worden…….zou het gelukt zijn?
De jongste jeugd had zijn eigen toernooi.
We speelden voor 2 bekers: Groen en Geel.
Winnaar bij Groen werd Madieke die in de finale van Evie won. Bij Geel werd Mats de winnaar na in de finale van Lynn te hebben gewonnen.
Maak kennis met Bastiaan Tuitenman (51), de nieuwe hoofdcoach van Sporting West!
Deze ras-Amsterdammer en ondernemer ademt korfbal en coacht vanuit veel passie.
Na jaren bij clubs als Swift en KZ te hebben gezeten, brengt hij nu zijn ervaring en enthousiasme naar onze vereniging. Zijn doel voor dit seizoen? Alles uit de groep halen met 100% inzet en vooral heel veel plezier!
Mijn eigen korfbalreis begon op mijn 12e bij Swift. Ik heb een uitstapje van drie jaar gemaakt naar de overgangsklasse bij Luto (nu Trias), waar ik tussen het eerste en tweede pendelde, om daarna weer terug te keren bij Swift in een onverslaanbaar vriendenteam. Als coach ben ik begonnen bij de jeugd van Furore. En later ben ik bij KZ terechtgekomen. Daar heb ik jarenlang de jeugd getraind en uiteindelijk de stap gemaakt naar de senioren, waar ik het derde team in de reserve hoofdklasse onder mijn hoede had.
Zaterdag moest de J5 in Huizen spelen tegen Huizen.
De J5 was met 4 spelers: Yara en Pip waren er niet.
Zou dat goed zijn gegaan?
Het is al bijna zover, we gaan weer op KAMP!
Wil je goed voorbereid zijn, neem dan deze info goed door!
Wij hebben er zin in!



